Selasa, 4 November 2008

Perihal... Aduhaii



Time pass by
things change
people come and gone
what it makes you ?
it makes you lonely.

daripade setiap detik yang berlalu
daripade setiap perkare yang berubah
daripade setiap insan yang datang dan pergi
apekah yang akan awak dapat ?
awak akan dapat kesunyian.

tidak pernah akan saye ini bersedie dengan perubahan, kerane setiap perkare yang berubah di dalam hidup saye, semuenye secare tibe-tibe, secare mendadak, secare mengejut -sekurang-kurangnye saye rase begitu. perubahan yang membuat saye gembire semestinye saye nikmati, namun yang membuat saye duke lare, pastilah melukekan hati.

perpisahan selalunye tidak kite duge, dan selalulah kite ini tidak bersedie dengan perpisahan -sekurang-kurangnye saye rase begitu. dan kerane itulah perpisahan selalu menyakitkan hati.
dan hati saye sakit..

gadis bertuah itu -ya, kite sambung semule cerite pasal gadis yang dirinye dijatuhi cinte saye- akan berpindah. berpindah tempat kerje, dan berpindah kerjaye. lalu akan rindu-rinduanlah saye, angau-angauanlah saye, tidak keruanlah saye.. aduhaii..

iyee, gadis itu akan bertukar kerje, tapi pejabatnye dalam satu blok bangunan yang same, cume lain premis. almaklumlah, saye yang angau ini mestilah berperasaan begitu dramatik, seperti dramatiknye intro entry kali ini selepas sebulan lebih tidak berblog. wah hah hah hah ha. mintak maaaff. wah hah hah hah ha.. aduhaii..

saye rase perlulah saye ini mencari kerje yang lebih baik. agar dapat saye menjamin mase depan saye dengan lebih sempurne, agar dapat saye berbakti kepade orang-orang di sekeliling saye, dan agar dapat saye memenuhi nafsu membeli belah saye. wah hah ha. semoge Tuhan makbulkan setiap doa saye yang menyebut perihal kerje (bukanlah bermaksud tidak ingin doa yang lain tidak dimakbulkan, cume keutamean).

dan moge saye boleh menerime perubahan ini..

aduhaii..

12 ulasan:

sueLoveArt on 4 November 2008 2:52 PTG berkata...

ala la laa la... dramatiknya dia...ehe.

berusaha la encik Amin. Moga berjaya! ganbatte !

ee on 7 November 2008 11:00 PG berkata...

gadis berkenaan tau tak kamu ter'angau'kan dia?

(konon ayat ni nk dramatik... tapi jd skema lak... wahahah)

fauzi on 7 November 2008 10:39 PTG berkata...

sangat perit

sakit

pilu

dihati...

http://nurfauzibassar.blogspot.com
dah tukar url

alifmimyanun on 8 November 2008 4:42 PG berkata...

suechun:
ye, saye mmg dramatik baru-baru ni

insyaAllah, terime kaseh..
err ni dorongan untuk ape?

berne:
ish, die tau, jelas lagi pasti.
hi hi.

fawzee:
yaa inche' fawzee,
kite saling memahami,
wah hah haa

Princess Liyana on 8 November 2008 6:51 PTG berkata...

huhu..alaahai..bukan jauhpun kan?

jgn risau..still boleh jumpa lagi;)ahaks..

way to go!good luck;)

alifmimyanun on 9 November 2008 11:50 PTG berkata...

pu3:
memang tak jauh, tapi kalau kite yang berie nak jumpe dienye tidak...
..

ye terime kaseh.

sHibI on 10 November 2008 11:00 PG berkata...

ok~agak drastik jugeklaa..;)

sHibI on 10 November 2008 11:01 PG berkata...

eh drastik plak..salah ayat, dramatik..hehhe

alifmimyanun on 11 November 2008 5:41 PG berkata...

she bee:
eleh, die tu lagila dramatik.
eheh heh he

sueLoveArt on 11 November 2008 8:05 PG berkata...

sue bg dorongan untuk kamu megukuhkan ekonomi dan dapat meminang si dia la... hapa la, itu pun tak faham...sengal...

alifmimyanun on 11 November 2008 8:19 PG berkata...

suengal:
ahh, macam tu.
meminang die ?
saye perlu kuatkan hati dulu.

nawwar aqilah on 13 November 2008 9:23 PG berkata...

ye..abg amin, cpt2 la cukupkn duit, pinang gadis b'tuah tu.. bile lg keturunan wak mansor nk kawin? hihi^_^

...

wallpaper gadis cantik
(=U v U= )
th_black-and-white-wallpaper.jpg th_gloomy-girl-wallpaper.jpg th_in-green-wallpaper.jpg
 

Ranjau Sepanjang Jalan Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template